Решихте да продадете телефона си през Swipe.bg? Супер, обещаваме ви, че няма да съжалявате за направения избор! 

За да ви улесним максимално и да направим процеса по продажба възможно най-лесен, изготвихме ръководство с най-важните стъпки, които трябва да предприемете преди да изпратите телефона си към нас.

 

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ:

Ако искате да запазите ценна за вас информация (например лични снимки и др.), добре е да архивирате информацията от вашия телефон.

Намерете информация как да направите това ето тук:

За iPhone: https://support.apple.com/bg-bg/HT211228 

За Samsung: https://www.samsung.com/bg/support/mobile-devices/how-can-i-backup-data-on-my-galaxy-device-automatically/ 

За Huawei: https://consumer.huawei.com/bg/support/content/bg-bg00720275/ 

ЗАДЪЛЖИТЕЛНИТЕ СТЪПКИ, КОИТО ИЗИСКВАМЕ ОТ ВАС ПРЕДИ ДА ИЗПРАТИТЕ ТЕЛЕФОНА СИ КЪМ SWIPE.BG:

1) Премахнете акаунта си в iCloud или Google от вашия телефон. Информация как да направите това, можете да намерите тук:

  • За iPhone:
  1. Ако сте свързали Apple Watch с Вашия iPhone, разделете Вашия Apple Watch.
  2. Направете резервно копие на устройството си.
  3. Излезте от iCloud и от iTunes & App Store. 
  • Ако използвате iOS 10.3 или по-нова версия, натиснете Settings (Настройки) > [Вашето име]. Плъзнете надолу и натиснете Sign Out (Изход). Въведете паролата си за Apple ID и натиснете Turn Off (Изключи).
  • Ако използвате iOS 10.2 или по-ранна версия, натиснете Settings (Настройки) > iCloud > Sign Out (Изход). Натиснете отново Sign Out (Изход), след това натиснете Delete from My (Изтриване от Моето) [устройство] и въведете паролата си за Apple ID. След това отидете на Settings (Настройки) > iTunes & App Store > Apple ID > Sign Out (Изход).
  1. Върнете се към Settings (Настройки) и натиснете General (Общи) > Reset (Нулиране) > Erase All Content and Settings (Изтриване на цялото съдържание и настройки). Ако сте включили Find My (Намери Моето) [устройство], може да се наложи да въведете Вашите Apple ID и парола. 
  2. Ако за Вашето устройство Ви бъде поискан код за достъп или код за ограничения, въведете го. След това докоснете Erase (Изтриване) [устройство].
  3. Ако преминавате към телефон, който не е от Apple, отпишете регистрацията на iMessage.
  4. Свържете се с Вашия оператор за помощ при прехвърляне на услуга към нов собственик. Ако не използвате SIM карта с устройството си, можете да се свържете с тях, за да получите помощ за прехвърляне на услугата към новия собственик.
  5. Премахнете старото си устройство от списъка с доверени устройства.

 

 

Много е важно да направите това преди да изпратите телефона си към нас. В противен случай ще трябва да ви го върнем обратно!

  • За Samsung, Huawei или Xiaomi:
  1. Отворете приложението „Настройки“.
  2. Натиснете меню “Акаунти”. Ако не виждате “Акаунти”, моля натиснете „Потребители и Акаунти“ или „Акаунти и Архивиране“ 🡪 “Управление на Акаунти“.
  3. Изберете акаунта, който искате да премахнете (Google)  🡪 Премахни акаунта.
  4. Ако това е единственият Google акаунт, е възможно телефонът да Ви поиска код/шаблон за отключване.

Много е важно да направите това преди да изпратите телефона си към нас. В противен случай ще трябва да ви го върнем обратно!

2) Ако ползвате Samsung, Huawei или Xiaomi, освен Google акаунт, може да имате съответно и Samsung, Huawei или Mi акаунт. Ако не си спомняте или не сте сигурни дали сте си направили такъв акаунт, трябва да проверите това в Настройките на телефона и ако имате, моля да го премахнете.


3) Изтрийте информацията от телефона, т.е. възстановете го към фабричните настройки.

4) Премахнете от телефона си СИМ картата и карта памет! Ако не бъдат премахнати, Суайп Бг си запазва правото да ги премахне и да ги рециклира.

5) ВАЖНО! Проверете дисплея на телефона си за така наречените мъртви или прегорели пиксели, както и за петна на камерите. При наличие на такова увреждане на дисплея и/или камерите, Swipe.bg не може да предложи оферта за телефона и ще Ви помолим да не го изпращате. Ако въпреки това изпратите телефон с подобен проблем към нас, ще бъде върнат обратно за ваша сметка и с такса от 5 лв. под формата на наложен платеж.

6) Трябва ли да опаковам телефона си преди да го изпратя?

       Не, помислили сме и за това 🙂 Опаковането на телефона е задача на  Еконт – след като покажете на служителя в офиса какво изпращате, той ще опакова телефона по начин, който да го предпази от увреждане по време на транспорт. Вие единствено трябва да занесете телефона си до Еконт, да го покажете на служител и да му кажете номера на товарителницата, който сме ви изпратили предварително. Това е ! 🙂

Моля, изпратете единствено и само телефона си към нас! Ако случайно ни изпратите някой от аксесоарите на телефона –поставен калъф/кейс, слушалки, зарядно и др., имайте предвид че ще бъдат предадени за рециклиране и няма да можем да ви ги върнем обратно. При извършване на проверка на телефона, ако има поставен протектор върху дисплея на телефона, той се премахва и също се предава за рециклиране.