• Общи въпроси
  • Покупка на телефон
  • Продажба на телефон

Swipe.bg е единствената платформа в България, предлагаща проверени и сервизирани смарт телефони втора употреба на изгодна цена и с гаранция. Отделно, през Swipe.bg вие може да продадете стария си телефон, без да минавате през излишни стъпки или да отговаряте на досадни съобщения от несериозни купувачи. 

Ако имате телефон за продажба: Swipe се заема с целия процес по продажба на вашия телефон – от изпращането му от вас, до техническата му проверка, почистването, опаковането и фотографирането му и намирането на купувач за вашия телефон. След като телефонът бъде продаден, ние ви изпращаме парите по банков път по сметката ви! Накратко, Swipe.bg ви помага да продавате телефона си без никакво усилие !

Ако търсите идеалния телефон с до 70% по-ниска цена от нов телефон: Swipe.bg ви спестява от риска да закупите телефон от непознати, който е със скрити дефекти, краден или крие други подводни камъни. Всички наши телефони преминават през подробна техническа проверка, почистват се, опаковат и пристигат при вас в отлично техническо и естетическо състояние. Освен това получавате и 12 -месечна гаранция и право на връщане в рамките на 14 дни. Каква е разликата между един нов смартфон и тези на Swipe? Преживяването е същото, само цената е много по -добра за вас (до 70% по -ниска) и се освобождавате от риска от закупуване на телефони със скрити дефекти!

  • Цената, която ще ви предложим е същата или по-добра от тази в другите онлайн платформи за продажба;
  • Без заплащане за публикуване или промотиране на телефона ви, за разлика от повечето платформи за продажба;
  • Без ненужна комуникация, губене на време и пазарлъци с хора, които ви безпокоят постоянно;
  • ВИСОКА ВЕРОЯТНОСТ ЗА ПРОДАЖБА НА ТЕЛЕФОНА ВИ.. Ако до 30 календарни дни от публикуването на телефона ви на www.swipe.bg, той не бъде закупен, Суйап Бг може да прецени и да го откупи на същата цена! Така значително увеличаваме шансовете телефонът ви да бъде продаден и вие да получите парите си 🙂

 

Защо трябва да се задоволявате с по-нисък клас телефон само защото е нов? Сега можете за същите пари да закупите мечтания от вас телефон. В допълнение:

Всички телефони преминават през технически преглед на хардуера и софтуера, за да се уверят, че са 100% функционални и работят безпроблемно! 

Получавате сертификат за качество и 12 месеца гаранция за всеки закупен телефон!

Имате 14 дни да го върнете, независимо от причината, поради която сте променили решението си.

Имате отстъпки до 70% спрямо цената на същия нов телефон от магазина!

Вземи сега, плати после- имате възможност за разсрочено плащане с NewPay!

Доставяме избрания от вас телефон безплатно до всеки офис на Еконт!

Независимо от състоянието на телефона, важно е да споменем, че всички телефони на Swipe.bg са технически проверени, работят перфектно и са със здраве на батерията е с максимален капацитет между 80 и 100%. 

Условията по-долу се отнасят строго до външния естетичен вид на телефоните. Ако искате да закупите телефон и не сте убедени кое от предлаганите състояния да изберете, препоръчваме следното:

Ако външният вид няма толкова голямо значение за вас и възнамерявате да използвате телефона с калъф, струва си да вземете „Добър“ или „Много добър“ телефон. Цената е значително по -ниска от тази на нов или отличен телефон, а телефонът е също толкова мощен!

Ако външният вид има значение и искате да получите телефон, който изглежда нов или почти нов, препоръчваме ви да изберете „Като нов“ или „Отличен“. Цената е по -висока, но не и в сравнение с цената на новите телефони в магазините.

Съобразно външния си естетичен вид, телефоните предлагани в Swipe.bg са разделени на 4 категории:

КАТО НОВ

Екран:

Като нов е или почти перфектен. Може да има незабележима следа от износване.

Задна страна на телефона:

Като нов е или почти перфектен. Може да има незабележима следа от износване.

Рамка (отстрани):

Като нова или почти перфектна. Може да има незабележима следа от износване.

ОТЛИЧНО

Екран:

Показва някои много фини драскотини, почти незабележими дори от близко разстояние.

Задна част на телефона:

Има някои много фини драскотини, видими само от много близко разстояние.

Рамка (отстрани):

Има някои много фини драскотини в максимум 2 ъгъла или фини драскотини в порта за зареждане.

МНОГО ДОБРО

Екран:

Може да има няколко повърхностни драскотини или максимум 2 дълбоки драскотини. Следи от нормално износване.

Задна част на телефона:

Може да има няколко повърхностни драскотини, малки обезцветявания или максимум 2 лесно видими драскотини. Следи от нормално износване.

Рамка (отстрани):

Може да има няколко повърхностни драскотини, малки обезцветявания или максимум 4 лесно видими драскотини. Следи от нормално износване.

ДОБРО

Екран:

Има видими драскотини по повърхността или няколко дълги и по -дълбоки драскотини.

Задна част на телефона:

Има множество видими драскотини, точки, избледняващи следи или няколко дълги, дълбоки драскотини.

Рамка (отстрани):

Има множество видими драскотини, точки, следи от обезцветяване или няколко дълбоки драскотини.

Имате право на опция преглед и тест и можете да проверите и прегледате телефона преди да го заплатите. Ако имате забележки и не сте доволни от видяното, можете да го върнете обратно на служителя в Еконт и съответно той ще го достави обратно към нас.

Ако приемете телефона, но все пак не сте доволни от него, можете да поискате връщане на телефона в рамките на 14 дни. За целта, трябва да попълните Формуляр за връщане и да го изпратите заедно с върнатия мобилен телефон. Връщането е за сметка на клиента.

Да, телефоните закупени от Swipe.bg имат 1 година гаранция. С пълните гаранционни условия можете да се запознаете тук.

Телефоните, класифицирани като „Отключени“, работят във всички мрежи: А1, Теленор, Виваком и др.

Телефоните, за които е записано, че са заключени в мрежа, работят само със SIM картите към съответната мрежа: само А1, само Теленор или само Виваком.

В допълнение към телефона, който сте поръчали, кутията съдържа Сертификат за качество, както и опаковъчни материали, за да се предпази телефонът от увреждане при транспорт. 

Изпращането се извършва чрез куриерска фирма и в повечето случаи е за сметка на Суайп Бг. По-конкретно:

  • Стандартната форма на куриерска услуга, която Суайп Бг предлага е от офис до офис. В такъв случай клиентът не заплаща нищо: разходите за изпращане на телефона от вас към нас, както и неговото евентуално връщане към вас, са за сметка на Суайп Бг. 
  • Ако желаете да изпратите телефона си към нас от адрес или желаете да ви бъде върнат обратно до адрес, доставката е за ваша сметка. 
  • При връщане на телефона след преглед и тест в офиса на Еконт или връщането му в установения 14-дневен срок за връщането, куриерските разходи са за ваша сметка.
  • Ако изпратите към нас мобилно устройство, което не е с: премахнат акаунт, възстановени фабрични настройки и премахната СИМ карта, телефонът ви ще трябва да бъде върнат и това ще бъде за ваша сметка.

 

Ако сте изпратили телефон чрез куриер, за да продадем на сайта или сте си закупил телефон от нас, ще получите SMS известие от куриера. Въведете номера на товарителница в уебсайта на Еконт и ще видите състоянието на доставка на вашия телефон.

Ако сте сигурни, че не сте намерили отговора на въпроса си в раздела Често задавани въпроси на сайта, можете да ни пишете  на [email protected], като упоменете следното:

Заглавие на имейл: възникнал проблем, с 2-3 думи (напр. Забавяне на пакета)

В съдържанието на имейла споменете:

Номер на поръчка или продажба

Вашето име и телефонен номер

Проблемът, с който се сблъсквате

Представител на Swipe.bg ще ви отговори в рамките на максимум 24 часа.

Защо трябва да се задоволявате с по-нисък клас телефон само защото е нов? Сега можете за същите пари да закупите мечтания от вас телефон. В допълнение:

Всички телефони преминават през технически преглед на хардуера и софтуера, за да се уверят, че са 100% функционални и работят безпроблемно!

Получавате Сертификат за качество и 12 месеца гаранция за всеки закупен телефон!

Имате 14 дни да го върнете, независимо от причината, поради която сте променили решението си.

Имате отстъпки до 70% спрямо цената на същия нов телефон в магазина!

Вземи сега, плати после- имате възможност за разсрочено плащане с NewPay!

Доставяме избрания от вас телефон безплатно до всеки офис на Еконт!

Да, телефоните закупени от Swipe.bg имат 1 година гаранция. С пълните гаранционни условия можете да се запознаете тук.

Имате право на опция преглед и тест и можете да проверите и прегледате телефона преди да го заплатите. Ако имате забележки и не сте доволни от видяното, можете да го върнете обратно на служителя в Еконт и съответно той ще го достави обратно към нас.

Ако приемете телефона, но все пак не сте доволни от него, можете да поискате връщане на телефона в рамките на 14 дни. За целта, трябва да попълните Формуляр за връщане и да го изпратите на [email protected]

Независимо от състоянието на телефона, важно е да споменем, че всички телефони на Swipe.bg са технически проверени, работят перфектно и са с живот на батерията с максимален капацитет между 80 и 100%. 

Условията по-долу се отнасят строго до външния естетичен вид на телефоните. Ако искате да закупите телефон и не сте убедени кое от предлаганите състояния да изберете, препоръчваме следното:

Ако външният вид няма толкова голямо значение за вас и възнамерявате да използвате телефона с калъф, струва си да вземете „Добър“ или „Много добър“ телефон. Цената е значително по -ниска от тази на нов или отличен телефон, а телефонът е също толкова мощен!

Ако външният вид има значение и искате да получите телефон, който изглежда нов или почти нов, препоръчваме ви да изберете „Като нов“ или „Отличен“. Цената е по -висока, но не и в сравнение с цената на новите телефони в магазините.

Съобразно външния си естетичен вид, телефоните предлагани в Swipe.bg са разделени на 4 категории:

КАТО НОВ

Екран:

Като нов е или почти перфектен. Може да има незабележима следа от износване.

Задна страна на телефона:

Като нов е или почти перфектен. Може да има незабележима следа от износване.

Рамка (отстрани):

Като нова или почти перфектна. Може да има незабележима следа от износване.

ОТЛИЧНО

Екран:

Показва някои много фини драскотини, почти незабележими дори от близко разстояние.

Задна част на телефона:

Има някои много фини драскотини, видими само от много близко разстояние.

Рамка (отстрани):

Има някои много фини драскотини в максимум 2 ъгъла или фини драскотини в порта за зареждане.

МНОГО ДОБРО

Екран:

Може да има няколко повърхностни драскотини или максимум 2 дълбоки драскотини. Следи от нормално износване.

Задна част на телефона:

Може да има няколко повърхностни драскотини, малки обезцветявания или максимум 2 лесно видими драскотини. Следи от нормално износване.

Рамка (отстрани):

Може да има няколко повърхностни драскотини, малки обезцветявания или максимум 4 лесно видими драскотини. Следи от нормално износване.

ДОБРО

Екран:

Има видими драскотини по повърхността или няколко дълги и по -дълбоки драскотини.

Задна част на телефона:

Има множество видими драскотини, точки, избледняващи следи или няколко дълги, дълбоки драскотини.

Рамка (отстрани):

Има множество видими драскотини, точки, следи от обезцветяване или няколко дълбоки драскотини.

Нашите техници проверяват броя на циклите на зареждане за всеки телефон и се уверяват, че батериите имат между 80 – 100% живот и че работят с максимален капацитет.

Телефоните, класифицирани като „Отключени“, работят във всички мрежи: А1, Теленор, Виваком и др.

Телефоните, за които е записано, че са заключени в мрежа, работят само със SIM картите към съответната мрежа: само А1, само Теленор или само Виваком.

В допълнение към телефона, който сте поръчали, кутията съдържа Сертификат за качество, както и опаковъчни материали, за да се предпази телефонът от увреждане при транспорт. 

Веднага щом телефонът ви бъде доставен чрез куриер, ще получите фактурата по имейл. Можете да намерите гаранцията на закупения телефон тук.

Изпращането се извършва чрез куриерска фирма и в повечето случаи е за сметка на Суайп Бг. По-конкретно:

  • Стандартната форма на куриерска услуга, която Swipe.bg предлага е от офис до офис. В такъв случай клиентът не заплаща нищо: разходите за изпращане на телефона към вас, са за сметка на Swipe.bg. 
  • Ако желаете да изпратим поръчания телефон до адрес, доставката е за ваша сметка. 
  • При връщане на телефона след преглед и тест в офиса на Еконт или връщането му в установения 14-дневен срок за връщане, куриерските разходи са за ваша сметка.
  • Ако изпратите към нас мобилно устройство, което не е с: премахнат акаунт, възстановени фабрични настройки и премахната СИМ карта, телефонът ви ще трябва да бъде върнат и това ще бъде за ваша сметка.

 

Не. Ако желаете обаче, преди да завършите поръчката си в уебсайта ни, можете да си поръчате зарядно устройство. Предлагаме зарядни, които не са оригинални, но гарантираме, че по никакъв начин няма да повлияят на качеството на телефона ви или да го увредят.

Изпратете ни имейл на [email protected] със заглавие: ПРОМЯНА НА ДАННИТЕ ЗА ФАКТУРИРАНЕ и посочете следното:

Номер на поръчката, който можете да намерите в имейла за потвърждение на поръчката

Вашето име и телефонен номер

Новата информация за фактуриране.

Ако все пак сте променили решението си и не искате да закупите супер телефон безопасно и на добра цена, можете да анулирате поръчката като се свържете с нас на имейл [email protected], чата наличен на swipe.bg, или на телефон 088 20 700 20.

Поръчката може да бъде анулирана само преди телефонът да бъде изпратен към вас.

Ако сте изпратили телефон чрез куриер, за да ни го продадете на сайта или сте си закупил телефон от нас, ще получите SMS известие от куриера. Въведете номера на товарителница в уебсайта на Еконт и ще видите състоянието на доставка на вашия телефон.

Ако сте сигурни, че не сте намерили отговора на въпроса си в раздела Често задавани въпроси на сайта, можете да ни пишете  на [email protected], като упоменете следното:

Заглавие на имейл: възникнал проблем, с 2-3 думи (напр. Забавяне на пакета)

В съдържанието на имейла споменете:

Номер на поръчка или продажба

Вашето име и телефонен номер

Проблемът, с който се сблъсквате

Представител на Swipe.bg ще ви отговори в рамките на максимум 24 часа.

Да,  в рамките на 14 (четиринадесет) дни от получаването на продукта имате право да го върнете, без да се налага да обосновавате решението си. Процедурата по връщане е описана в чл.  28-41 от Общите условия. 

Формулярът за връщане можете да изтеглите от тук.

  • Цената, която ще ви предложим е същата или по-добра от тази в другите онлайн платформи за продажба;
  • Без заплащане за публикуване или промотиране на телефона ви, за разлика от повечето платформи за продажба;
  • Без ненужна комуникация, губене на време и пазарлъци с хора, които ви безпокоят постоянно;
  • Светкавично бързо изплащане на парите ви– до 24 часа след получаване и преглед на телефона ви,  вие получавате парите си по предоставена от вас банкова сметка.

Благодарим ти, че избра Swipe.bg, за да продадеш своя смартфон! Кои са следващите стъпки, които трябва да предприемеш

1. Каква е паричната сума, която Swipe предлага за смартфона ми? 

За да оценим стойността на твоя смартфон и да ти предложим заплащане, от което да останеш доволен, ние сме разработили кратък въпросник. Кликни върху бутона „Продай“ и отговори на въпросите в него- няма да ти отнеме повече от 2 минути. В рамките на 24 часа след попълване на въпросника ще получиш на имейла си конкретна ценова оферта от нас.

2. Изпрати ни телефона си

Ако потвърдиш, че приемеш нашата прогнозна ценова оферта, ние ще ти изпратим готова товарителница и трябва сам да отидеш до офис на Еконт и да ни изпрати телефона си. Доставката е за наша сметка!

3. Следващата ви задача е….Всъщност няма такава!

След като сме получили телефона ви, цялата работа и отговорност е в наши ръце. Ние се грижим за продажбата му и след това ви изпращаме парите директно по банковата ви сметка.

След като пристигне при нас, телефонът ви минава проверка от  нашите експерти и  се подготвя за продажба. 

Първо преминаваме през детайлна техническа проверка, за да се уверим, че работи така, както ни го описахте във въпросника. Проверяваме неща като: дали бутоните работят, дали камерата прави хубави снимки, дали микрофонът записва добре, състоянието на батерията и т.н.

Ако телефонът ви се нуждае от ремонт преди да бъде обявен за продажба, ние ще се свържем с вас и ще ви уведомим за това. Ако  ни дадете съгласие, ние ще го ремонтираме, използвайки качествени и надеждни части. Стойността на ремонт ще бъде приспадната от сумата, която ще получите при продажба. Всичко обаче се случва с предварително съгласуване с вас и след като получим вашето одобрение.

След като се уверим, че телефонът ви работи с нормални параметри, ще го почистим отвън, ще премине през фотосесия и ще го опаковаме добре. С една дума: ще бъде като нов!

Следващата стъпка е да го обявим за продажба на www.swipe.bg и да го популяризираме пред потенциални клиенти в платформата на Swipe, Facebook, Instagram и Google. 

Марките мобилни телефони, които можете да продадете на Swipe.bg са тези на Apple(iPhone), Samsung и Huawei. При попълване на виртуалния въпросник ще видите дали вашият модел телефон е сред тези, които можете да продадете чрез платформата на Swipe.bg

Продажните цени на телефоните се колебаят и могат периодично да намаляват. Следователно офертите на Swipe също са повлияни от този фактор и могат да се променят.

За да се възползвате от възможно най-високата цена, препоръчваме да изпратите телефона възможно най-бързо към нас.

Искате отново да се занимавате с множеството стъпки за продажба в другите онлайн платформи, да харчите пари за промоция и да се пазарите с всякакви хора? Ок, решението е ваше. Можем да изпратим вашия телефон обратно по всяко време. Връщането му е за ваша сметка и става в избран от вас куриерски офис на Еконт.

Ако желаете да получите телефона си обратно след като сте дал съгласие той да бъде ремонтиран, можете да си го получите обратно, но ще трябва да възстановите сумата за направения ремонт, а връщането ще бъде за ваша сметка.

Нашият екип прави всичко възможно да продаде всеки телефон за рекордно кратко време. Има обаче моменти, когато определени модели телефони са по -малко търсени от купувачите и следователно по -трудни за продажба. Правим всичко възможно да го популяризираме и продаваме, независимо колко време е при нас. 

Ако 30 дни след публикуването на телефона ви в платформата на Swipe.bg той не продаден на краен клиент, Суайп може да прецени и да го откупи от вас на същата цена, която сме ви предложили в крайната ценова оферта. Така допълнително увеличаваме шансовете телефонът ви да бъде продаден и вие да получите достойно заплащане за него :).

В имейла си ще получавате известия и ще видите всички стъпки, през които преминава телефонът ви. 

Swipe ви предлага продажната цена за вашия телефон в зависимост от това как работи, какво е техническото и естетическото му състояние.

Телефонът ви преминава през детайлна техническа проверка, където проверяваме неща като:

Без контакт с течности

 Функционален дисплей

Функционален сензорен    екран

Отключване чрез пръстов отпечатък или лицево разпознаване

Батерия с високо качество

 Сензор за светлина

  Сензор за близост

  Микрофон 

  Високоговорител

  Аудио жак

  Бутон за меню

  Бутон за включване

  Бутони за сила на звука

Бутон за безшумен   режим

  Вибрация

  WiFi сигнал

  Bluetooth

 Фенер

 GSM сигнал

  Камери

  Автофокус

  Порт за зареждане

  GPS навигация

  SIM слот   

Естетичното състояние на вашия телефон се проверява за всеки от трите: предна част задна част и страни и всеки бива класиран в едно от нашите 4 естетически категории: Като нов, Отличен, Много добър, Добър.

Имайки тези данни, ние ги въвеждаме в нашия алгоритъм и винаги се позоваваме на текущата пазарна цена, за да бъдем максимално точни и коректни с вас!

100%. Ние се грижим за вашия телефон като вас! По време на техническата проверка ние се отнасяме с тях с най -голямо внимание, след което ги съхраняваме при максимална сигурност в нашата централа. Освен това предлагаме гаранция за всички телефони в продажба в случай на злополука.

Ако сте отговорили честно на въпросите във въпросника, значи това ще бъде финалната продажна цена.

Въпреки това, тъй като някои хора са привързани към телефоните си, те са склонни да бъдат субективни, когато отговарят на въпроси и следователно надценяват състоянието на телефона си. Съветваме ви да прочетете внимателно въпросите и да им отговорите обективно, за да получите точна цена! 🙂

Когато пристигне в сервиза, техниците оценяват телефона под лупа, въз основа на алгоритъм, който взема предвид пазарната цена. Това ги прави обективни при оценката на вашия телефон. Което означава, че сумата, която получавате, може да се увеличи, намали или да остане същата след направената техническа оценка. Често телефоните имат нужда от ремонт и в такива ситуации, цената която можем да предложим за телефона ви, ще трябва да бъде коригирана. Ако обаче сте подценили състоянието на телефона ви и се окаже, че той е в много по-добро състояние от описаното, ще ви предложим по-висока цена.

Обикновено продажбата на един телефон продължава средно между 7 и 14 дни. Имаме обаче немалко случаи, в които телефон се продава за няколко дни. Въпреки това, в зависимост от това колко търсен е моделът на телефона, в някои случаи продажбата може да отнеме повече време. За да увеличим допълнително шансовете за продажба на телефона ви, ако 30 дни след неговото публикуване в платформата, той все още не е продаден, ние можем да решим да го откупим от вас и то на същата цена като в ценовата оферта! 

Бъдете сигурни в едно- екипът ни прави всичко възможно да продаде всеки телефон в рекордно кратко време! 

След като телефонът бъде продаден, ние извършваме плащането по вашата банкова сметка в рамките на до 5 работни дни.

Ако има забавяне на плащането, обикновено това се дължи на технически проблем, например, изпратили сте ни IBAN, който е неправилен. В тези случаи ние ще се свържем с вас, за да поискаме подробности и да можем да ви платим възможно най -скоро! Ако имате въпроси относно плащането , можете да ни пишете в чата на уебсайта, във Facebook страницата или да ни изпратите имейл на [email protected]

Swipe извършва плащането за продадените телефони по предоставена от клиента банкова сметка.

Вашата банкова сметка може да посочите преди или след като телефонът ви е бил продаден успешно .

Не. Телефонът, който продавате, е част от личната ви собственост и докато продавате личните си вещи, не е нужно да плащате данъци. Въпреки това с оглед на честите промени на законодателството, препоръчваме ви да се консултирате със специалист в тази област.

Абсолютно!

Единствените телефони, които не можем да продаваме, са тези, които имат непоправими проблеми или са били докладвани като откраднати или загубени. Също така, не забравяйте, че марките телефони, които можете да продадете през платформата на Swipe.bg, са: Apple (iPhone), Samsung и Huawei.

Какви видове повреди могат да имат телефоните? Всичко от счупен екран, неправилно работещи бутони, проблеми с батерията или камерата и др.

Ако открием, че се нуждае от ремонт след като сте ни го изпратили, ние ще ви съобщим стойността на ремонта и ще поискаме вашето съгласие да го извършим. Стойността на ремонта ще се приспадне от крайната цена, която ще получите за него. Ако промените решението си и не сте съгласни с ремонта, ние веднага ще ви върнем телефона безплатно!

За съжаление не можем да продаваме телефони, които са заключени към чужди мрежи (напр. Orange, Vodafone и др.)

Разбира се, ако телефонът ви е заключен към мрежа в България, можем да го продадем. Това, обаче, може да се отрази на крайната цена, тъй като ще ограничи кръга от потенциални купувачи.

Телефоните, класифицирани като „Отключени“, работят във всички мрежи: А1, Теленор, Виваком и др.

Телефоните, до които е споменато, че са заключени в мрежа, работят само със SIM картите от съответната мрежа: само А1, само Теленор или само Виваком и т.н.

Техническата проверка на телефона продължава до 48 часа от датата на пристигането му в сервиза, т.е. когато куриерът ни достави телефона.

Ако се случи телефонът ви да не бъде проверен за 48 часа, най -вероятно имаме много голям поток от телефони, които трябва да бъдат проверени. Ако искате да знаете състоянието на телефона си или имате въпроси, можете да ни пишете на [email protected]

Ако не успеем да продадем телефона ви в рамките на 30 дни след публикуването му на Swipe.bg, винаги можете да получите обратно телефона си безплатно. Свържете се с нас чрез един от каналите ни за комуникация и  ще ви го изпратим възможно най–скоро. Връщането ще бъде за сметка на клиента.

Понастоящем единственият начин, по който можете да изпратите телефона си за продажба чрез Swipe, е чрез куриер, след като сте приключили поръчката за продажба на сайта. Той е безплатен и е много лесен за използване! В момента нямаме физически места, където да предадете телефона си. 

Swipe ви информира за процеса на продажба на вашия телефон чрез поредица от известия  по имейла.

Статусите, за които ще бъдете информирани, са следните:

Направена поръчка: Току-що сте направили поръчка за продажба на телефона си на Swipe.bg! Следващата стъпка е да го предадете в офис на куриер, за да пристигне той при нас.

Предстои да бъде доставен: Вашият телефон се доставя и е на път към нас. Транспортирането му обикновено отнема 1 – 3 работни дни.

Продукт, който се проверява: Вашият телефон е достигнал сервиза на Swipe и ще бъде технически проверен от нашите техници. Максималното време за проверка и публикуване за продажба е 48 часа. Ако са изминали повече от 48 часа и телефонът ви не е проверен, най -вероятно има голям обем телефони, които трябва да проверим. Ще направим всичко възможно, за да дадем приоритет на проверката на телефона ви.

Продукт за продажба: Вашият телефон е технически проверен от нашите техници, крайната продажна цена е потвърдена, телефонът е сниман, почистен и опакован и в момента се продава в онлайн магазина на Swipe.bg. Хиляди потенциални купувачи го разглеждат, за да може да бъде закупен по всяко време.

Продаден продукт: Йес !! Някой е купил телефона ви и му се наслаждава точно сега! Или вече сте получили парите си, или ще ги получите възможно най -скоро. Максималният срок за плащане е 5 работни дни от датата, на която вашият продукт е бил продаден.

  Не, помислили сме и за това 🙂 Опаковането на телефона е задача на  Еконт – след като покажете на служителя в офиса какво изпращате, той ще опакова телефона по начин, който да го предпази от увреждане по време на транспорт. Вие единствено трябва да занесете телефона си до Еконт, да го покажете на служител и да му кажете номера на товарителницата, който сме ви изпратили предварително. Това е ! 🙂

 

Swipe.bg застрахова вашия телефон за целия период на транспортиране, така че в малко вероятния случай, че телефонът е повреден поради транспортиране, ще получите парите си за цялата му стойност. Въпреки това, за да можете да се възползвате от евентуална гаранция, ваша отговорност е да се уверите, че телефонът е опакован правилно.

Не, не изпращайте никакви аксесоари, а само телефонът.  Зарядното устройство, слушалките и други аксесоари остават при вас. Трябва само да изпратите телефона, нищо повече.

Изпращането се извършва чрез куриерска фирма и в повечето случаи е за сметка на Суайп Бг. По-конкретно:

  • Стандартната форма на куриерска услуга, която Суайп Бг предлага е от офис до офис. При изпращане на телефона към Суайп Бг клиентът не заплаща нищо: разходите за изпращане на телефона от вас към нас са за сметка на Суайп Бг. 
  • Разходите за връщане на телефона към клиент са за сметка на клиента. 
  • Ако желаете да изпратите телефона си към нас от адрес или желаете да ви бъде върнат обратно до адрес, доставката е за ваша сметка. 
  • Ако изпратите към нас мобилно устройство, което не е с: премахнат акаунт, възстановени фабрични настройки и премахната СИМ карта, телефонът ви ще трябва да бъде върнат и това ще бъде за ваша сметка.

 

Ако сте изпратили телефон чрез куриер, за да ни го продадете на сайта или сте си закупил телефон от нас, ще получите SMS известие от куриера. Въведете номера на товарителница в уебсайта на Еконт и ще видите състоянието на доставка на вашия телефон.

Ако сте сигурни, че не сте намерили отговора на въпроса си в раздела Често задавани въпроси на сайта, можете да ни пишете  на [email protected], като упоменете следното:

Заглавие на имейл: възникнал проблем, с 2-3 думи (напр. Забавяне на пакета)

В съдържанието на имейла споменете:

Номер на поръчка или продажба

Вашето име и телефонен номер

Проблемът, с който се сблъсквате

Представител на Swipe.bg ще ви отговори в рамките на максимум 24 часа.