Гаранционни условия | Swipe.bg
Предложения за търсене
Huawei P50 Pocket iPhone 14 Pro Max Xiaomi 12 Pro Samsung Galaxy S23 Ultra 5G Xiaomi 11T Pro Huawei P50 Pro iPhone 14 Pro Samsung Galaxy S23 Plus 5G Xiaomi 11T Huawei P50 iPhone 14 Plus Samsung Galaxy S23 5G Huawei Mate 40 Pro Xiaomi Mi 11 Lite 5G iPhone 14 Samsung Galaxy Z Fold4 5G iPhone 13 Pro Max Huawei Mate 30 Pro Xiaomi Mi 11 Lite Samsung Galaxy Z Flip4 5G iPhone 13 Pro Huawei Mate 20 Pro Xiaomi Mi 11i Samsung Galaxy S22 Ultra 5G iPhone 13 Huawei Mate 20 Lite Xiaomi Mi 11 Samsung Galaxy S22 Plus 5G iPhone 13 mini Huawei Mate 20 Xiaomi Mi Note 10 Pro Samsung Galaxy S22 5G Samsung Galaxy Z Fold3 5G Huawei P40 Pro Plus Xiaomi Mi Note 10 iPhone SE 2022 iPhone 12 Pro Max Samsung Galaxy Z Fold2 5G Huawei P40 Pro 5G Xiaomi Mi 10T Pro 5G iPhone 12 Pro Samsung Galaxy Z Flip3 5G Huawei P40 Lite 5G Xiaomi Mi 10T 5G iPhone 12 mini Samsung Galaxy Z Flip 5G Huawei P40 Lite Xiaomi Mi 10T Lite 5G iPhone 12 Samsung Galaxy Z Flip Huawei P40 Xiaomi Mi 10 5G iPhone 11 Pro Max Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G Huawei P30 Pro Xiaomi Mi 9T iPhone 11 Pro Samsung Galaxy Note20 Ultra Huawei P30 Lite Xiaomi Mi 9 iPhone 11 Samsung Galaxy Note20 5G Huawei P30 Xiaomi Redmi Note 10 Pro iPhone X Samsung Galaxy Note20 Huawei P20 Pro Xiaomi Redmi Note 10s iPhone XS Max Samsung Galaxy Note10 Lite Huawei P20 Lite Xiaomi Redmi Note 10 iPhone XS Samsung Galaxy Note10 Plus Huawei P20 Xiaomi Redmi Note 10 5G iPhone XR Samsung Galaxy Note10 Xiaomi Redmi 10 Samsung Galaxy Note10 5G iPhone SE 2020 Xiaomi Redmi Note 9 Pro iPhone 8 Plus Xiaomi Redmi 9T iPhone 8 Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Xiaomi Pocophone F1 Samsung Galaxy S21 Plus 5G Xiaomi Poco F3 Samsung Galaxy S21 5G Huawei P smart (2021) Xiaomi Poco X3 Pro Huawei P smart (2020) Xiaomi Poco X3 Samsung Galaxy S20 Ultra 5G Huawei P smart (2019) Xiaomi Poco X3 GT Samsung Galaxy S20 Ultra Huawei P smart Samsung Galaxy S20 Plus 5G Huawei P Smart Z Samsung Galaxy S20 Plus Huawei Mate 50 Pro Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE Samsung Galaxy S20 5G Samsung Galaxy S20 Samsung Galaxy S10 Plus Samsung Galaxy S10e Samsung Galaxy S10 Lite Samsung Galaxy S10 5G Samsung Galaxy S10 Samsung Galaxy A72 5G Samsung Galaxy A72 Samsung Galaxy A71 5G Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A53 5G Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52 5G Samsung Galaxy A52 Samsung Galaxy A51 5G Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A42 5G Samsung Galaxy A41 Samsung Galaxy A40 Samsung Galaxy A32 5G Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A30s Samsung Galaxy A21s Samsung Galaxy A21 Samsung Galaxy A20s Samsung Galaxy A20e Samsung Galaxy A12

Гаранционни условия

Условия на гаранцията, предоставяна за продукти, закупени от Swipe.bg

Настоящите гаранционни условия дефинират задълженията, които "Суайп Бг" ООД поема към своите клиенти и определят реда за предявяване на рекламации през гаранционния период на устройствата, съобразно действащите законови разпоредби в Република България.


Чл. 1 Документът за покупка, който издаваме и който получавате, служи като гаранционен документ/карта. Гаранционният срок за продуктите на Суайп Бг е в срок    от 24(двадесет и четири) месеца. За определени модели мобилни телефони Суайп Бг може да предложи търговска гаранция от 12 месеца, като това задължително е упоменато в продуктовата страница на съответното устройство. Той започва от датата на получаване на стоката и гаранционната карта. За стока получена по куриер, за начална дата на гаранционния срок се приема датата на издаване на гаранционната карта.


Чл. 2 Следните изброени функции на закупения от вас продукт са с 12 или 24-месечна гаранция:


Оригинален телефон

Без контакт с течности

Функционален дисплей

Функционален сензорен екран

Отключване чрез пръстов отпечатък или

лицево разпознаване

Батерия с високо качество

Сензор за светлина

Сензор за близост

Микрофон

Високоговорител

Аудио жак

Бутон за меню

Бутон за включване

Бутони за сила на звука

Бутон за безшумен режим

Вибрация

Wi-fi сигнал 

Bluetooth 

Фенер

GSM сигнал и навигация

Камери 

Автофокус 

Порт за зареждане

SIM слот


Чл. 3 Гаранцията на батерията на мобилния телефон е 90 дни и важи при повреда, водеща до нейната нефункционалност. Дълготрайността на батерията и нейните характеристики зависят изцяло от спазването на правилата за експлоатация и начина на употреба на телефона.


Чл. 4. Предоставената от нас търговска гаранция не засяга правата ви на потребител съгласно действащото законодателство.


чл. 5 Място за изпращане на рекламации на гаранционни продукти:

гр. София, офис Еконт Света Троица, за Суйап Бг ООД, тел. 0875419420. 

Транспортните разходи за доставяне на продукта до сервиза, както и неговото връщане, са за сметка на клиента.


Чл. 6 Преди да изпратите устройството към нас, моля направете следното:

  1. Направете архив на данните от устройството. Суайп Бг не поема отговорност за загубена информация от телефона или устройството което оставяте за ремонт.
  2. Премахнете кода за отключване на телефона. След отстраняването на проблема, телефона Ви трябва да се тества от сервиза, ако има код на клавиатурата или други защитни кодове, това няма да може да стане.
  3. Премахнете защитни фолиа и лепенки, поставени по корпусите и бутоните на устройствата, тъй като те пречат на огледа и на ремонта на устройството, и то не може да се диагностицира добре.

Чл. 7 Гаранцията на продукта е валидна само когато той е придружен с:

  • Оригинален документ за покупка (касова бележка, фактура, договор за лизинг).
  • Други документи (ако е приложимо).

Чл. 7.1 Суайп Бг си запазва правото да откаже гаранционно обслужване, ако данните попълнени в гаранциония документ са преправяни, задраскани или дописвани.


Чл. 8 При възникване на повреда, задълженията на Суайп Бг са:

  • Да извърши необходимите действия за отстраняване на дефекта за своя сметка.
  • При невъзможност за отстраняване на дефекта, да извърши замяна на дефектния продукт, с друг от същия модел и със същите характеристики.

Чл. 8.1 Когато същият продукт не е наличен в момента са възможни следните варианти:

  • Продуктът се оценява по текущата ценова листа или по пазарна стойност и на клиента се предоставя възможност да получи друг продукт за тази сума, да доплати за избран от него продукт или да получи обратно съответната сума.

чл. 9 Гаранционния ремонт трябва да бъде извършен в оторизирания сервиз на Суайп Бг. Гаранцията на продукта няма да важи, в случай че е извършен ремонт в неоторизиран сервизен център или от неоторизирано лице.

чл. 9.1. Ако в рамките на търговската гаранция от 24 месеца, която СУАЙП БГ ООД предлага, телефонът бъде ремонтиран от нас поради възникнал проблем, гаранцията на устройството не се прекратява и продължава да важи до изтичането на този срок.


чл. 10 Срок за гаранционно обслужване:


чл. 10.1 Срокът за извършване на ремонтната дейност на продукта е 30(тридесет) дни от датата на доставката и получаването му в сервиза.

 

чл. 10.2 При необходимост от изпращане на гаранционния продукт в оторизиран от производителя сервиз или липса на заместващ продукт, срокът в този случай е посочен в "Закона за защита на потребителя".


чл. 10.3 След приключване на гаранционното обслужване, клиентът ще бъде уведомен за това от наш представител през един от каналите ни за комуникация. Продуктите, се изпращат обратно, след като клиента е уведомен за приключване на гаранционното обслужване и е дал необходимите данни за изпращане по куриер. Транспортните разходи за доставяне на продукта до сервиза, както и неговото връщане на клиента са за сметка на последния.


Чл. 11 Гаранцията не покрива никой от изброените случаи:

  • При несъответствие на данните между записаното в гаранционната карта и продукта.
  • При липса на гаранционна карта или копие от нея.
  • При изтичане на гаранционния срок упоменат в гаранционната карта.
  • При опит за ремонт, модификация или промяна на телефона и неговите технически характеристики, неизвършени в сервиза .
  • При повреда следствие от използване на неоригинални консумативи и материали.
  • При извършване на периодични контролни проверки, обслужване, ремонтиране или подмяна на части, изхабени в следствие на нормална експлоатация.
  • При неправилно използване на телефона, неправилно боравене, инсталиране на софтуер, неоторизирана употреба в съответствие с инструкциите за употреба или други подобни като: инсталиране на неофициален софтуер одобрен от Google Play / AppStore, инсталиране на неофициална операционна система или в бета версия, rooting your phone, постоянно или често съхранение на телефона на слънце или при ниски температури и др.
  • При нарушаване на целостта на гаранционните лепенки, пломби и фабрични етикети, целящи предотвратяване на неоторизирана намеса.
  •  При повреди настъпили при транспорт или в следствие на неподходящо съхранение, неспазване на указанията за експлоатация, описани в съпровождащата продукта документация, вследствие на неизправности в електрическата мрежа, токови удари, мълнии, незаземяване, механични деформации, небрежно боравене с техниката, нарушен външен вид, неспазване на посочените по-долу изисквания към електрическото захранване.
  •  Повреди причинени от токови удари, гръмотевици, наводнения, пожари, войни, граждански неподчинения, форсмажорни обстоятелства, работа с нестандартна захранваща мрежа или други външни въздействия извън контрола на Производителя и Търговеца.
  • Дефекти причинени от други модули и устройства, използвани съвместно с гаранционния продукт
  • Дефекти, причинени от актуализации на софтуера, независимо дали е оторизиран или не или от зловредни вируси
  • Не се приемат за гаранционно обслужване продукти с лош външен вид, със следи от удари по корпуса на апарата, силно замърсени, заливани с течности или с видими механични увреждания (надирания, отчупвания, смачквания)
  • Дефекти или повреди в резултат от прилагане на прекомерна сила или използване на метални предмети върху сензорния екран (например ключове, пари в джобовете)
  • Устройствата, които са с премахнат или сменен IMEI в следствие на неправилна подмяна на софтуер, ако продуктът е отварян или ремонтирани от друг сервиз и гаранционните лепенки са премахнати.
  • Всички физически дефекти или повреди в резултат на неправилна експлоатация и поддръжка.
  • Щети причинени от потребителя (например: счупен екран, USB или слот за SIM карта/и).
  • Щети причинени от вода или влага.
  • Проблеми с екрана, поради неправилно използване (например жълто петно или петно/ивица причинени от притискане на екрана).

Чл. 12 Изисквания към електрическото захранване:

Устройствата трябва да се включват към електрическата мрежа само чрез занулени ел. контакти тип "шуко". Напрежението в електрическата мрежа трябва да е 220 волта с максимални отклонения -15% +10%, с честота 50 херца с отклонение +/- 1 херц. При свързване на няколко устройства в една конфигурация, те трябва да се включат в електрическата мрежа посредством общ разклонител на една фаза или да бъдат галванично разделени от електрическата мрежа.