Решихте да продадете телефона си през Swipe.bg? Супер, обещаваме ви, че няма да съжалявате за направения избор!
За да ви улесним максимално и да направим процеса по продажба възможно най-лесен, изготвихме ръководство с най-важните стъпки, които трябва да предприемете преди да изпратите телефона си към нас.
ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ:
Ако искате да запазите ценна за вас информация (например лични снимки и др.), добре е да архивирате информацията от вашия телефон.
Намерете информация как да направите това ето тук:
– За iPhone: https://support.apple.com/bg-bg/HT211228
– За Samsung: https://www.samsung.com/bg/support/mobile-devices/how-can-i-backup-data-on-my-galaxy-device-automatically/
– За Huawei: https://consumer.huawei.com/bg/support/content/bg-bg00720275/
ЗАДЪЛЖИТЕЛНИТЕ СТЪПКИ, КОИТО ИЗИСКВАМЕ ОТ ВАС ПРЕДИ ДА ИЗПРАТИТЕ ТЕЛЕФОНА СИ КЪМ SWIPE.BG:
1) Премахнете акаунта си в iCloud или Google от вашия телефон. Информация как да направите това, можете да намерите тук:
За iPhone:
- Ако сте свързали Apple Watch с Вашия iPhone, разделете Вашия Apple Watch.
- Направете резервно копие на устройството си.
- Излезте от iCloud и от iTunes & App Store. Ако използвате iOS 10.3 или по-нова версия, натиснете Settings (Настройки) > [Вашето име]. Плъзнете надолу и натиснете Sign Out (Изход). Въведете паролата си за Apple ID и натиснете Turn Off (Изключи).
- Ако използвате iOS 10.2 или по-ранна версия, натиснете Settings (Настройки) > iCloud > Sign Out (Изход). Натиснете отново Sign Out (Изход), след това натиснете Delete from My (Изтриване от Моето) [устройство] и въведете паролата си за Apple ID. След това отидете на Settings (Настройки) > iTunes & App Store > Apple ID > Sign Out (Изход).
- Върнете се към Settings (Настройки) и натиснете General (Общи) > Reset (Нулиране) > Erase All Content and Settings (Изтриване на цялото съдържание и настройки). Ако сте включили Find My (Намери Моето) [устройство], може да се наложи да въведете Вашите Apple ID и парола.
- Ако за Вашето устройство Ви бъде поискан код за достъп или код за ограничения, въведете го. След това докоснете Erase (Изтриване) [устройство].
- Ако преминавате към телефон, който не е от Apple, отпишете регистрацията на iMessage.
- Свържете се с Вашия оператор за помощ при прехвърляне на услуга към нов собственик. Ако не използвате SIM карта с устройството си, можете да се свържете с тях, за да получите помощ за прехвърляне на услугата към новия собственик.
- Премахнете старото си устройство от списъка с доверени устройства.
Много е важно да направите това преди да изпратите телефона си към нас. В противен случай ще трябва да ви го върнем обратно!
За Samsung, Huawei или Xiaomi:
- Отворете приложението „Настройки“.
- Натиснете меню “Акаунти”. Ако не виждате “Акаунти”, моля натиснете „Потребители и Акаунти“ или „Акаунти и Архивиране“ ???? “Управление на Акаунти“.
- Изберете акаунта, който искате да премахнете (Google) ???? Премахни акаунта.
- Ако това е единственият Google акаунт, е възможно телефонът да Ви поиска код/шаблон за отключване.
Много е важно да направите това преди да изпратите телефона си към нас. В противен случай ще трябва да ви го върнем обратно!
2) Ако ползвате Samsung, Huawei или Xiaomi, освен Google акаунт, може да имате съответно и Samsung, Huawei или Mi акаунт. Ако не си спомняте или не сте сигурни дали сте си направили такъв акаунт, трябва да проверите това в Настройките на телефона и ако имате, моля да го премахнете.
3) Изтрийте информацията от телефона, т.е. възстановете го към фабричните настройки.
4) Премахнете от телефона си СИМ картата и карта памет! Ако не бъдат премахнати, Суайп Бг си запазва правото да ги премахне и да ги рециклира.
5) ВАЖНО! Проверете дисплея на телефона си за така наречените мъртви или прегорели пиксели, както и за петна на камерите. При наличие на такова увреждане на дисплея и/или камерите, Swipe.bg не може да предложи оферта за телефона и ще Ви помолим да не го изпращате. Ако въпреки това изпратите телефон с подобен проблем към нас, Swipe.bg си запазва правото да го върне обратно към вас.